Sánchez Dragó, repulsiu: ara parla de sexe i dones segons la ideologia

Rate this post

A aquestes alçades de la pel·lícula ja no sorprèn ningú el que digui Fernando Sánchez Dragó sobre les dones, sobre el sexe, o sobre tot plegat. Però no per això deixa de provocar dolor estomacal cada vegada que obre la boca per a pontificar sobre els seus coneixements i demostrar a la resta de la humanitat que és un erudit en la matèria.

sanchez drago3

@elixirdrago

Potser és que de petit va caure en una marmita de l’Elixir Dragó que anuncia a la seva pàgina d’Instagram, un remei “contra el envejecimiento. ¡Mejora tu salud sexual con Homo Erectus!“. O potser la marmita estava plena, directament, d’estupidesa, masclisme i baves, tot ben barrejat. El cas és que l’escriptor, lamentablement famós per dir que havia anat al llit amb dues menors de 13 anys, “unas lolitas de esas -ahora hay muchas- que visten como zorritas, con los labios pintados, carmín, rimel, tacones, minifalda…“, ha tornat a parlar de sexe. Ho ha fet al diari El Español.

sanchez drago 1

TVE

Reconeix Sánchez Dragó que “el órgano sexual es la cabeza. Yo, en el sexo siempre he sido muy cerebral“. Potser al cap només hi té sexe, per això diu el que diu. Confessa que “esto del ‘sexo animal’… realmente sólo una vez en la vida lo he sentido así. Fue la primera vez. Había una criadita deliciosa en mi casa, bastante ligerita de cascos, y me llevaba tiempo provocando…“. Provocar i parlar sense sentit, és el que acostuma a fer un home que no calla ni mentre fa sexe: “A mí me cortas la lengua y se acabó, no vuelvo a hacer el amor en mi vida“.

sanchez drago 2

@elixirdrago

Diu Dragó que qui no té el cap posat a lloc, no fa bé l’amor, i que aquest “sexo narrativo” com ell defineix, “se puede enseñar. Muchas de mis mujeres lo han aprendido“. El ‘pigmalió’ parla de les seves fílies i fòbies a l’hora de tenir sexe: “Los ojos son muy importantes. Las manos. Y aunque no sea el factor más relevante, el pene y la vulva tienen su importancia. Yo lo primero que miro en una mujer son las muñecas y los tobillos. No puedo soportar muñecas gruesas ni tobillos gruesos“. Menys miraments demostra tenir amb els pits: “La teta grande está bien, la pequeña está bien, la tiesa está bien, la dura está bien, la caída está bien“.

sanchez drago 3

@elixirdrago

No és més fi responent quan li pregunten com seria ell d’haver nascut dona: “Sería muy puta, una puta refinada, una puta culta…“. Algú tan “llibertí” com ell s’autodefineix, diu que “el peor polvo que tuve no puedo decir con quién fue porque fue una mujer ultrafamosa que conoce todo el mundo y que aún está viva. Salió mal porque ella hacía el amor fatal, pero te podría contar por qué hacía el amor fatal… y averiguarías quién es“. Amb d’altres, hores i hores: “la mujer, debidamente follada, puede estar horas, y horas, y horas… y venga orgasmos. Yo el otro día estuve con una chica y tuvo 15 orgasmos en 5 horas“.

sanchez drago i parella gtres

GTRES

Per reblar el clau, el diari li pregunta ‘¿Quién practica mejor sexo, la gente de derechas o la de izquierdas?’. Resposta: “las de derechas. Las chicas de izquierdas se creen que están salvando el mundo cuando follan, y las otras no, las otras follan porque les gusta“… No hay más preguntas, señoria.

Anar a la font
Darío Porras

Powered by WPeMatico

Translate »