La premsa prem el botó de desinstal·lar Albert Rivera

Hi va haver un temps en el qual totes li ponien, a Albert Rivera. Fins i tot ‘El País’ de Caño&Cebrián –bé, de Cebrián&Caño– feia giragonses dislocants per transmetre al seu lector que Ciutadans era d’esquerres. Ara Cebrián ja és només articulista ‘deluxe’ i, des de la seva posició emèrita, intenta mostrar-se genuïnament sorprès pels fregaments d’aquest partit amb Vox. Dilluns treia martell, claus i fusta de taüt: “Comença a agonitzar, enverinat per la poció i l’arravatament del poder, encara que la begui de moment (a sobre això!) en proporcions quasi irrisòries”, escrivia. Al segon diari espanyol en tirada, ‘El Mundo’, era Arcadi Espada –columnista estrella i fundador de Ciutadans– qui aplicava el mall al granític Rivera: “pèrdua de contacte amb la realitat”, “malaltia de la visió”, “príncep cada cop més entotsolat i solitari”, “fèrria vigilància a qualsevol manifestació d’intel·lectualisme”, “va passar del no-res al poder sense passar per la política”, “arrogància”, “insolvència analítica”… L”Abc’ se suma a la festa amb un editorial en què parla de “la constant intransigència sobreactuada de Rivera” i constata que “el que es comença a intuir al fons és una discussió sobre el seu autoritarisme”. I, esclar, ‘La Razón’ hi suca pa, en tota aquesta carnisseria, en un editorial titulat eloqüentment “Rivera paga voler substituir el PP” en què li recorden que “no és Adolfo Suárez” i que l’únic que fa és repetir “uns missatges entorn de la regeneració caducats per repetits”. ‘La Vanguardia’, ‘El Periódico’ i l’ARA obren portada amb la crisi de Ciutadans i col·loquen Rivera en el títol, o sigui, en el punt de mira.

Hi va haver un temps en el qual totes li ponien, a Albert Rivera, sí. Però el poder mediàtic li està retirant el suport a marxes forçades.

Anar a la font – Ara.cat

Deixa un comentari

%d bloggers like this: