La premsa internacional, després de la fortuna opaca de Joan Carles

El 17 de febrer, una informació del diari anglès The Telegraph tornava a posar al mig de la diana la procedència de la fortuna del rei emèrit. El mitjà britànic publicava que Álvaro dOrleans-Borbó, cosí del rei Joan Carles i home molt pròxim al seu entorn personal, havia rebut 50 milions de francs suïssos (uns 47 milions deuros) en qualitat de mediador per la venda del Banco Zaragozano a Barclays lany 2003.

Seguir leyendo….

ElPeriodico.cat – PORTADA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *