La batedora de la morta

Un toc del clàssic de ciència-ficció Les dones perfectes, d’Ira Levin. Una part de la relació del seu creador, Marc Cherry, amb la seva mare després de confessar-li que era gai. Un primer intent de mostrar una petita col·lecció de diferents tipus de dones, amb una única concessió a les hispanes: Eva Longoria. I una dosi (magistral) de comèdia negra a l’estil d’Agatha Christie (inspirada en un terrorífic cas real). Així es va estrenar, el 3 d’octubre del 2004, Mujeres desesperadas. Inaugurava una estructura de capítol que, sense haver arribat a superar-se, ha estat homenatjada moltes vegades, i per mestres de la narrativa televisiva del nivell de Ryan Murphy, que en una de les seves últimes produccions, l’adrenalínica 911, calca la narrativa temàtica que va fer de Mujeres desesperadas un clàssic en molts sentits, tot i que encara no ha estat reconegut com a tal.

Seguir leyendo.

Anar a la font – Elpais.cat

Deixa un comentari

%d bloggers like this: