BOMBA Els negocis de Felip i Letícia: el cosí detapa “la màfia” dels actuals reis

La persona que més sap de la part fosca de Letícia Ortiz Rocasolano és David Rocasolano, el cosí i autor del llibre Adiós princesa. Un altre biògraf de la reina, Leonardo Faccio, ha escrit Letizia la reina impaciente conscient que el llibre del cosí és insuperable. Així que ha entrevistat David Rocasolano. El cosí compleix condemna de presó per revelació de secrets com advocat de la família de Rocío Dúrcal. Però ha buidat el pap sobre un afer tabú: els negocis de Letícia i Felip.

david rocasolano cosí reina GTRES

GTRES

Escriu Faccio: "El dinero negro en la Casa del Rey según el primo de la reina no es cosa del pasado ni exclusivo de Juan Carlos. Es parte de la normalidad, un goteo frecuente de empresas privadas que entran en la casa de la familia Borbón. David Rocasolano asesoró a Letizia 10 años y también al príncipe Felipe. Desmiente la imagen de transparencia, como si los reyes fueran parte de la misma corrupción que manchó la Corona". La part dels actuals reis fent negocis és la més secreta i amagada pels mitjans.

felip i leticia gtres

GTRES

Ningú destaca que el llibre de Faccio en parla. En Blau reprodueix aquest fragment sobre els negocis de Felip VI: "El príncipe Felipe, según Rocasolano, fue más precavido que su cuñado Urdangarín. Aunque confió en un desconocido. El primo de la reina dice que él guarda comprobantes de cuentas bancarias de Letizia y de Felipe y documentos de cada negocio que hizo con ellos". La sorpresa és que els reis han fet negocis. Mai ningú ha escrit res sobre això. Mai fins ara. David Rocasolano guarda un roc a la faixa, proves: "Parece inverosímil que a un recién llegado a Casa Real se le confiase una tarea secreta. Pero en la Familia Borbón  no hay secretos cuando entras a formar parte de ella. Se entra como se entra en la mafia". 

felip leticia funeral GTRES

GTRES

"Se entra como se entra en la mafia"… Faccio posa els ulls com a taronges: "Le pregunté si Letizia sabía de estos negocios y la respuesta fue 'Si formas parte de una familia es difícil que se te oculte todo. Tarde o temprano se acaba siendo partícipe'. Le pedí ver los documentos y escuchar las grabaciones que incriminan a Felipe y Letizia. Se lo reserva como medida de seguridad. Luego el teléfono quedó mudo. Prefirió callar". Un escàndol a la Corona que cap mitjà ha volgut reproduir. Pàgina 124 del llibre com dona fe En Blau.

Anar a la font – ElNacional.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: