Rocío Flores mata ‘Sálvame’: una sentència diu que Antonio David té la raó

Antonio David Flores acaba d’arruïnar Sálvame, no per la xifra amb què La Fábrica de la Tele l’haurà d’indemnitzar, 82 mil euros, sinó pel cost en imatge per Sálvame. La Justícia ha donat la raó a l’exmarit de Rociíto i ha declarat nul l’acomiadament que Sálvame va comunicar-li en directe, l’endemà d’estrenar Rocío.

Tot aquell paripé televisiu de tribunal amb Carlota Corredera dempeus solemne començant el programa i dient :

📹 ‘Sálvame’ anuncia el despido de Antonio David Flores #AntonioDavidFueraDeLaTV #RocioSeguirViva1 #yoveosalvame pic.twitter.com/YEARYiNTRm

— Tweets de tele (@teletuits) March 22, 2021

El programa de divendres ha amagat la sentència que els condemna. Han començat amb Carlota Corredera i el director Valldeperas seriosos. No han dit ni piu de la condemna sinó de Bigote Arrocet. Ridícul. Després María Patiño parlant del volcà de La Palma. El volcà era la sentència, que ha revelat El Mundo.

Valldeperas i Corredera en saber la sentència, Telecinco

La jutgessa escriu: “El despido del trabajador es nulo por vulneración de su derecho fundamental al honor, condenando a la demandada [la productora La Fábrica de la Tele] al abono de los salarios dejados de percibir hasta la fecha en la que el contrato temporal hubiera finalizado -32.361 euros-. (…) así como a la indemnización adicional por los daños ocasionados con la vulneración de su derecho al honor en la cuantía de 50.000 euros”.

Qui ha aprofitat per ensorrar Telecinco és la filla del vencedor Antonio David. Rocío Flores ha publicat un post a Instagram molt clar, adreçat al seu pare al qual anomena “jefe”:

Instastories Rocío Flores

Escriu la filla de Rociíto: Enhorabuena jefe, los que hemos vivido contigo esto sabemos lo importante que esta noticia es para ti a nivel personal. Paso a paso”. I un cor blau com la marea blava anti Rociíto i pro Olga Moreno, madrastra de Rocío Flores.

 Primera victòria judicial per Antonio David, no tan pels diners, 82 mil euros són molts però no tants en relació amb el negoci rodó de la cadena, sinó perquè la Justícia entra a fons en el modus operandi de ‘Sálvame’ i els deixa verds.

Corredera i Carrasco, Telecinco

La sentència, que es pot recórrer tot i que Sálvame calla, parla del programa on s’acomiada Antonio David informant a l’audiència i fent show abans de dir-li-ho a ell com a empleat:

“Sálvame comenzó aquel día de forma atípica, con el plató a oscuras y proyectándose en una gran pantalla frente a la que habían situado seis sillas (que eran ocupadas por la presentadora y los colaboradores), diversos fragmentos de la entrevista de Rocío Carrasco

Lo relevante no es sólo que se comunicara su despido o se informara de él a la audiencia del programa en el que hasta ese momento prestaba servicios como colaborador, sino que fue a través de dicho programa como Antonio David -a la vez que todos los telespectadores- tuvo conocimiento de la extinción de su relación laboral y de los motivos de ésta”.

La jutgessa critica la forma d’acomiadar, en públic i humiliant.

Corredera fa fora Antonio David, Telecinco

Sálvame va comunicar a Antonio David que aquell dia no anés al programa com estava previst però no li va dir que el feia fora:

“Se evidencia con ello una voluntad deliberadamente buscada de que no conociera su despido hasta el momento de la emisión del programa, lo que permite corroborar la finalidad de la empleadora de sacar rédito empresarial a dicho despido, reservándose la exclusiva de tal información incluso respecto del propio afectado”.

I remata Sálvame per renovar el contracte d’Antonio David sabent el contingut de les gravacions de Rocío:

“Sálvame debía conocer los episodios que Rocío Carrasco iba a exponer, y las imputaciones que respecto de Antonio David iba a realizar, pese a lo cual prorroga su contrato hasta una fecha en la que ya se habrían emitido la totalidad de los capítulos”.

I la frase demolidora contra Corredera i Sálvame: “No es, desde luego, una especial sensibilidad y toma de conciencia respecto de la lacra social que constituye la violencia de género lo que motiva la actuación de la empresa” que en canvi va fer “consciente, deliberada y premeditadamente un juicio paralelo”

Per això han amagat la jutgessa i han parlat de Bigote Arrocet.

Font: ElNacional.cat – Read More

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *